Polecamy/promocje ↕
- Komunikaty!!! /News
- Czasopisma
„Auto Firmowe”
gratis!
- Audiobooki
- Gratisy (not least!)
- >>> więcej
|
Polecamy
2008-01-13
Raport Specjalny - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe – 2007
Numer: 2007
Data wydania: 01.05.2007
Wydawca: VFP
ISSN: 15077756
Najrzetelniejszy raport opisujący rynek uczestników rynku reklamy w Polsce.
Zakup prenumeratę tygodnika “Media & Marketing Polska”, a Raport Specjalny “Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” otrzymasz gratis.
Marketerzy - w dobie zaostrzającej się konkurencji oraz fragmentaryzacji rynku konsumenckiego i mediowego - wymagają od agencji reklamowych coraz szerszych kompetencji, z naciskiem na strategię. Wynika to z dorocznych badań prowadzonych przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC na zlecenie tygodnika "Media & Marketing Polska. Badanie pokazuje poziom zadowolenia klientów z aktualnych usług agencji reklamowych i mediowych. W sumie badanie obejmuje indywidualne portrety prawie 60 agencji widzianych oczami ich klientów.
Książki o zdrowiu: http://lepszezdrowie.info/ebooki_o_zdrowiu.htm