logo do poprawienia        
        www.eboox.info
      Serwis poświęcony elektronicznym publikacjom        szukaj lokalnie >

Polecamy/promocje 

 

    Auto Firmowe
    gratis!

        Jak pisać e-booki 

        Perswazja, manipulacje,...


Powiadamiacz
Powiadom znajomego o tym serwisie!
(podaj jego e-mail i ew. dodaj dalej coś od siebie)
powiadom.4free.pl

Hipnotyczny marketing - recenzja książki    

2008-01-09

  

Tytuł oryginału: Hypnotic Marketing                   
Autor: Dr Joe Vitale
Wydanie I
ISBN: 83-7494-151-0
Tłumaczenie: Sebastian Schabowski
Wydawca: Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Stron 255

 

Joe Vitale jest niepodważalnym guru do spraw marketingu, oraz autorem wielu bestsellerów z Amazon.com takich jak "Attractor Factor" (który zostanie wydany niebawem w Polsce: http://onepress.pl/ksiazki/mocprz.htm ), czy "Life's Missing Instruction Manual".

Omawianą tutaj książkę w formie zarówno e-booka jak i drukowanej udostępniły dynamicznie rozwijające się Złote Myśli - internetowy serwis promujący i sprzedający e-booki.

Mieliśmy także okazję gościć autora w Warszawie na pierwszym seminarium w Polsce pt."Hipnotyczny Marketing & Attractor Factor" w grudniu 2006 (patrz nasz anons - obecnie na http://www.l-earn.net/index.php?id=402).


Chociaż Hipnotyczny marketing, to mała część twórczości i aktywności Joe'go, to w tej książce  "daje on całego siebie" w sensie zaangażowania i chęci udostępnienia swej wiedzy. Podaje liczne swoje autentyczne listy marketingowe i teksty ogłoszeń, które zasłynęły skutecznością. Podobnie, cytuje innych "guru" marketingu i sprzedaży.

Autor pisze:
"Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym.
Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety, do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa". 

Dużo wskazówek dotyczy skutecznej współpracy z mediami, budowania sprzedających (hipnotycznych!) stron www oraz skutecznych e-maili.

Cała książka (jak i postawa Joe Vitale) nacechowana jest wiarą, że wszystko jest możliwe - w sensie "możesz osiągnąć sukces poza swoje wyobrażenie" - stosując podawane metody. To cenne wskazówki,  jak się zmienić i jak stać się silnym.

Książka jest napisana żywym, bezpośrednim językiem, bez teoretyzowania i bardzo szczerze.

Jest owocem praktyki, aczkolwiek autor zna dobrze teorię marketingu i powołuje liczne źródła (jednak bardziej skupia się na autorach-praktykach). Tak jak w swojej działalności zawodowej, tak i tutaj Joe dużo osiąga przez opowiadanie wciągających historii.

Znajdziesz tu wiele linków do pożytecznych zasobów (niestety chyba niektóre nie są już aktualne) i przykładów. Dla polskiego czytelnika może to być bardzo inspirujące - wręcz odkrywcze i do ewentualnego przeniesienia na rynek polski.

Tytułowy hipnotyzm to: zniewalające argumenty, ładunek emocjonalny, działanie podprogowe, wymuszanie kontynuacji czytania/działania, opowiadanie życiowych historii, niezwykłe a nawet szokujące działania w zakresie public relations, i wiele innych - pozostawiam Czytelnikowi sporo do odkrycia w tym zakresie....

Na czym polega sugestywność i magnes w metodach Joe niech pokaże wybór tytułów ze spisu treści książki:

 

  • Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów

  • Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych

  • Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO

  • Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu

  • 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie

  • Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu

  • Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle

  • Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media

  • 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy

  • Siedem praw najlepszego promotora baseballu

  • Psychologia hipnotycznego rozgłosu

  • Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów

  • Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma

  • Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity"

  • Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów

  • 4 natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej

  • Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie

  • Klucze do hipnotycznych stron internetowych

  • Mistrz copywirtingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety

  • Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety

  • Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony

  • Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony

  • Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w Internecie?

  • Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata

  • Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną

  • Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać

  • Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila

  • Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających

  • 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili

  • Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%

  • Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym

  • Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty

  • Jak zarobić nawet jeszcze więcej

  • Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?

  • Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią

  • Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów

Osobiście mam wątpliwość czy wszystkie dość szalone przykłady z zakresu PR mogą mieć (już, lub w ogóle) zastosowanie u nas. Także nie każdy biznes szuka rozgłosu poprzez szokowanie lub osobisty ekshibicjonizm swego szefa, nie każdemu przystoją zwariowane happeningi. Ale w całym bogactwie prezentowanego materiału przedsiębiorcy, firmy a nawet ludzie na swój własny użytek znajdą dużo dla siebie.

Nie jest to książka po prostu do przeczytania - za dużo w niej wartościowych treści, by obyć się tylko tym - do książki można i trzeba wracać, jak do podręcznika. Więcej o książce oraz opinie czytelników znajdziesz tutaj.

---
Chociaż to już nie recenzja książki - warto wspomnieć o bonusach dla kupujących e-booka w ZM. Gdy ja go kupowałem, były  to:

   # Droga Jamesa Cash Penney do Bogactwa:
     Historia Pierwszego Duchowego Marketera na Świecie
  
   # Impulsowy Marketing:
     Sekrety Największych Kasyn w Las Vegas
  
   # Kurs "Sztuka Pisania Ofert" (e-kurs)
  
   # Rabaty na usługi webdesignerskie i hostingowe pewnego prowajdera
    
   # 15% Zniżka na Wszystkie Programy Polpress.pl
    
   # Na końcu książki znajdziesz pozostałe bonusy, czyli:
     Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
     Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
     Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
     Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków
     Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
     Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
     Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu

   # 323 zł zniżki na pełne szkolenie "Hipnotyczny Marketing"
     firmy Yans Cron Sp. z o.o.
    
Imponujący pakiet, prawda?

Leszek Korolkiewicz  

 

(powyższa recenzja ukazała sie kiedyś na www.L-earn.net )